Przejdź do głównej zawartości

Urodziny!

Dzisiejszy dzień zapowiadał się naprawdę super, ponieważ wybierałam się na urodziny mojej przyjaciółki Oliwii. Od rana jednak musiałam kupić prezent, więc pojechałam z mamą na szybkie zakupy. Na samym początku wpadłam na bardzo fajny prezent czyli torebka z haftem, która bardzo mi sie spodobała. Kiedy prezent był już kupiony można było jechać już na urodziny na które były zaproszone wszystkie moje przyjaciółki: Kinga, Ola oraz Patrycja. Na urodziny wraz z Olą dotarłyśmy jako pierwsze, przywitała nas Oliwka oraz jej młodszy brat Hubert. Kiedy juz wszystkie byłyśmy na początku bawiłyśmy sie na dworzu: skakałyśmy na trampolinie, bawiłyśmy w zaklepkę oraz robiłyśmy dużo zdjęć. Kiedy zrobiło się już zimno wróciłyśmy do domu zjadłyśmy pyszny tort, wypiłyśmy szampana i zaśpiewałyśmy sto lat! Później troszeczkę plotkowałyśmy o naszych sekretach, a przy okazji jedliśmy pizze. Następnie wpadliśmy na świetny pomysł, aby pobawić się w ciuciubabkę ta zabawa okazała się naprawdę super! Czas nam tak szybko zleciał i trzeba było już wracać do domu. Czekam na następne urodziny, które będę w lutym u mnie! Po powrocie padłam z nóg. 😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje!

Ostatnio nic się u mnie takiego nie działo więc opisze wakacje, które niestety już minęły jednak były naprawdę super! Moje wakacje rozpoczęły się od wyjazdu na obóz nad morze do miejscowości Niechorze. Na obozie byłam z moimi przyjaciółkami: Oliwką, Patrycją i Olą, miałyśmy razem pokój, w którym wygłupiałyśmy się, śmiałyśmy, dużo rozmawiałyśmy, jednak nieraz byłyśmy tak zmęczone, że padałyśmy z nóg. Na obozie trenowałyśmy siatkówką, pod czujnym okiem pani Patrycji. Podczas obozu byliśmy na krótkiej wycieczce w Trzesaczu, czyli miejscu w którym stoją ruiny które pozostały bo starym kościele. Oprócz tej wycieczki bylismy również na latarnii morskiej znajdującej sie w Niechorzu, było widać naprawdę bardzo ładne widoki. Wyjazd szybko się skończył, niczym się obejrzałam i musiałam już wracać do domu. Obóz jednak bardzo mi się podobał. Po powrocie już nigdzie nie wyjeżdżałam na wakacje w tym roku. Podczas wolnych chwil spotykałam się z przyjaciółkami, jeździłyśmy rowerami i korzystał
Witam na moim blogu. Blog będzie opisywał moje życie, moje pasje, moje zainteresowania. Jednym zdaniem blog będzie opisywał mnie! Będę opisywała moje życie poprzez pisanie pamiętnika i wstawianie zdjęć z danego dnia. Mam nadzieję, że się spodoba! A tak krótko o mnie: Mam na imię Natalia, mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. Moimi pasjami są rysowanie, gra w siatkówkę oraz architektura. Interesuję się jeszcze innymi rzeczami. W przyszłości chciałabym zostać wizażystką lub architektem. Mam wiele marzeż na przykład, aby wyjechać do Ameryki, poznać wiele gwiazd, pojechać na koncert Justina Biebera, czy np. żeby wszystkie moje marzenia się spełniły i abym miała idealne życie, w którym uwzględnione są wszystki moje pasje, gusta i to co lubie.

Zwyczajny dzień

Dzisiejszy dzień był zwykłym dniem tygodnia, który zaczął nie za fajnie, ponieważ spóźniłam się na autobus, który przyjechał wcześniej niż zawsze. Jednak był nawet fajny, gdy wróciłam ze szkoły odrobiłam wszystkie lekcje. W wolnym czasie zaczęłam rysować postacie, troszczkę śpiewałam, czytałam. Poszłam na spacer z moim psem do pobliższego lasu.  Później poszłam troszeczkę pobiegać, ponieważ była nawet całkiem ładna pogoda. A w chwilii przerwy zrobiłam sobie kilka zdjęć. Wykonałam również taką ozdobę do pokoju, która wisi nad moim biurkiem i jest bardzo łatwa do zrobienia a naprawdę mi się podoba. Ozdoba ta to sznurek na, którym znajdują się przypięte zdjęcia z ważnymi dla mnie osobami czyli z moją mamą, siostrą cioteczną (ponieważ niestey nie mam rodzeństwa), z moimi przyjaciółkami te zdjęcia naprawdę mi sie podobają. Dzień zakończył się naprawdę pyszną kolację czyli pankekes z czekoladą, które sama zrobiłam oraz serialami.😋😃