Przejdź do głównej zawartości

Posty

Urodziny!

Dzisiejszy dzień zapowiadał się naprawdę super, ponieważ wybierałam się na urodziny mojej przyjaciółki Oliwii. Od rana jednak musiałam kupić prezent, więc pojechałam z mamą na szybkie zakupy. Na samym początku wpadłam na bardzo fajny prezent czyli torebka z haftem, która bardzo mi sie spodobała. Kiedy prezent był już kupiony można było jechać już na urodziny na które były zaproszone wszystkie moje przyjaciółki: Kinga, Ola oraz Patrycja. Na urodziny wraz z Olą dotarłyśmy jako pierwsze, przywitała nas Oliwka oraz jej młodszy brat Hubert. Kiedy juz wszystkie byłyśmy na początku bawiłyśmy sie na dworzu: skakałyśmy na trampolinie, bawiłyśmy w zaklepkę oraz robiłyśmy dużo zdjęć. Kiedy zrobiło się już zimno wróciłyśmy do domu zjadłyśmy pyszny tort, wypiłyśmy szampana i zaśpiewałyśmy sto lat! Później troszeczkę plotkowałyśmy o naszych sekretach, a przy okazji jedliśmy pizze. Następnie wpadliśmy na świetny pomysł, aby pobawić się w ciuciubabkę ta zabawa okazała się naprawdę super! Czas nam tak…
Najnowsze posty

Wspólny dzien z przyjaciółkami

Wkońcu piątek! Dzień rozpoczął się zwyczajnie czyli lekcje w szkole. Kiedy wróciłam do domu spotkałam się z moimi przyjaciółkami, które wspólnie wcześniej się uczyły. Natomiast kiedy spotkałyśmy się już wszystkie razem najpierw przeszłyśmy się na spacer na stację, a później poszłyśmy do lasu. W lesie było dosyć sporo grzybów, więc je zbierałysmy razem z Olą i Kingą miałyśmy dużo satysfakcję ze wspólnego gzrybobrania. Później urządziłyśmy sobie mini sesje zdjęciową, która wyszła troszkę śmiesznie. Następnie poszłyśmy do Oli u której bawiłyśmy się i plotkowałyśmy. Nadszedł czas, aby wracać do domu. Kiedy wróciłam do domu bardzo zdziwiłam się, kiedy zobaczyłam moją mamę, ponieważ miała być wtedy w pracy, jednak się ucieszyłam! Później zjadłam galaretkę truskawkową z pianką, którą wcześniej przygotowałam. 😂😍

Dzień chłopaka!

Dzisiaj świętowaliśmy dzień chłopaka, z tej okazji w naszej klasie zorganizowaliśmy małą uroczystość. Razem z dziewczynami upiekłyśmy naprawdę pyszne ciasta i babeczki, wszystkim bardzo smakowało najedliśmy się tak jak nigdy. Mam nadzieję, że chłopakom smakowała nasza niespodzianka, której się nie spodziewali, a okazała się być naprawdę słodka. Kiedy wszyscy się najedli zorganizowaliśmy zabawy: ja z moją przyjaciółką Olą postanowiłyśmy wymyślić edycję milionerów o kobiecych trikach makijażowych, chłopaki wykazali się naprawdę dużo wiedzą nie spodziewałam się po nich tego, ale naprawdę dali radę! Poźniej inne dziewczyny zorganizowały takie zabawy jak Jaka to melodia, która polegała na tym, aby zgadnąć: tytuł, wykonawce oraz zaśpiewać dalej daną piosenkę, dzisiaj w naszej klasie leciały same hity takie jak: Despacito czy Przez twe oczy zielone. Zorganizowaliśmy, również śmieszną zabawe w krzesełka, która polegała na przynoszeniu rzeczy od dziewczyn typu: kolczyki, bransoletka, albo but.…

Zwyczajny dzień

Dzisiejszy dzień był zwykłym dniem tygodnia, który zaczął nie za fajnie, ponieważ spóźniłam się na autobus, który przyjechał wcześniej niż zawsze. Jednak był nawet fajny, gdy wróciłam ze szkoły odrobiłam wszystkie lekcje. W wolnym czasie zaczęłam rysować postacie, troszczkę śpiewałam, czytałam. Poszłam na spacer z moim psem do pobliższego lasu.  Później poszłam troszeczkę pobiegać, ponieważ była nawet całkiem ładna pogoda. A w chwilii przerwy zrobiłam sobie kilka zdjęć. Wykonałam również taką ozdobę do pokoju, która wisi nad moim biurkiem i jest bardzo łatwa do zrobienia a naprawdę mi się podoba. Ozdoba ta to sznurek na, którym znajdują się przypięte zdjęcia z ważnymi dla mnie osobami czyli z moją mamą, siostrą cioteczną (ponieważ niestey nie mam rodzeństwa), z moimi przyjaciółkami te zdjęcia naprawdę mi sie podobają. Dzień zakończył się naprawdę pyszną kolację czyli pankekes z czekoladą, które sama zrobiłam oraz serialami.😋😃

Wekend

W wekend nic takiego się u mnie nie działo po prostu uczyłam się, czytałam lekture pt: "Szatan z siódmej klasy", rysowałam. Byłam również na grzybach, ponieważ w jesień bardzo lubię zbierać grzyby jest to naprawdę bardzo fajne zajęcie. Ponieważ mieliśmy mało zadane czas spędzałam tak jak lubie czyli projektowałam domy i pokoje to jest moja wielka pasja, i naprawdę bardzo mnie to interesuje. Lubie projektować rozkład pokoju na kartce, ale jeszcze bardziej lubie areanżować pokoje w programie na telefonie, gdzie moge malować ściany, zmieniać podłogi, wstawiać meble jakie tylko mi się wymarzą no i oczywiście dekorować! Wekend był takim troszkę leniwym wekendem jednak i takie trzeba mieć. W wolne nadrabiałam seriale, których jeszcze nie zdążyłam obejrzeć oraz oglądałam moich ulubionych youtuberów, czyli osoby ktore nagrywają filmiki na rożny temat na Youtubie. A kiedy wolne się już skończyło trzeba znowu iść do szkoły i czekać na kolejne wolne chwile.  😃😀

Wakacje!

Ostatnio nic się u mnie takiego nie działo więc opisze wakacje, które niestety już minęły jednak były naprawdę super! Moje wakacje rozpoczęły się od wyjazdu na obóz nad morze do miejscowości Niechorze. Na obozie byłam z moimi przyjaciółkami: Oliwką, Patrycją i Olą, miałyśmy razem pokój, w którym wygłupiałyśmy się, śmiałyśmy, dużo rozmawiałyśmy, jednak nieraz byłyśmy tak zmęczone, że padałyśmy z nóg. Na obozie trenowałyśmy siatkówką, pod czujnym okiem pani Patrycji. Podczas obozu byliśmy na krótkiej wycieczce w Trzesaczu, czyli miejscu w którym stoją ruiny które pozostały bo starym kościele. Oprócz tej wycieczki bylismy również na latarnii morskiej znajdującej sie w Niechorzu, było widać naprawdę bardzo ładne widoki. Wyjazd szybko się skończył, niczym się obejrzałam i musiałam już wracać do domu. Obóz jednak bardzo mi się podobał. Po powrocie już nigdzie nie wyjeżdżałam na wakacje w tym roku. Podczas wolnych chwil spotykałam się z przyjaciółkami, jeździłyśmy rowerami i korzystałyśmy z …

Wygłupy z przyjaciółką

Wczoraj spotkałam się z moją przyjaciółką Olą. Na początku rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się nawet tańczyłyśmy, aż wpadłyśmy na pomysł żeby wykonywać zadania z książki "Zniszcz ten dziennik". Wykonywanie tych zadań bardzo nam się spodobało. Później nasunął nam się taki pomysł, aby stać się aktorkami i odgrywałyśmy scenki była przy tym naprawdę kupa śmiechu.😂😃 Kiedy Ola już wróciła do domu troszkę się pouczyłam, bo to bardzo ważne aby systematycznie się uczyć. Kiedy zakończyłam już naukę przeszłam do samych przyjemności, czyli to co lubię zaczęłam rysować sylwetki oraz stylizacje ludzi, które mi się naprawdę podobają. Te rysunki i szkice wyrażają mnie oraz moje pasje i gusta. Później zwykły wieczór, czyli lektura oraz herbatka. A następnie oglądanie seriali to napewno jedna z moich ulubionych wieczornych czynności. No i oczywiście wieczorna pielęgnacja, bardzo lubie na spokojnie wyczesać włosy, oczyścić skórę tonikiem, nawilżyć usta i gotowe.😀